Cns_28 Minnie_mouse2 ben ek gıdayla beraber yani 6. Ayda başladım her öğün sonrası alıştırma bardağıyla biraz biraz veriyorum. Ama ben emziriyorum sanırım mamada daha erken az az veriliyormuş.
Miraycicek Minnie_mouse2 biz 4 aylığız burası (Mardin) çok sıcak olduğu için doktor az az verebilirsiniz dedi
Hazalim Minnie_mouse2 emziriyorsanız annne gerek yok ama mama veriyorsanız az bı vermelisiniz onun dışında ek gıdaya geçince verilir
Selin39 Minnie_mouse2 ek gıdayla beraber başladım her öğün sonrası alıştırma bardağı ile teklif ediyorum
Nazliprensesinannesi Minnie_mouse2 6.ay,emiyordu sadece,mama vermiyordum,Dr anne sütü karşılar demişti.
Annem42 Minnie_mouse2 ben 4aylık günde 1 cay kasıgı kadar veriyrdm smdi 7bucuk aylıyız ek gidayla daha cok vermye bsldm