Ecrintuba Kizlar kizim 4 ay 2 gunluk gogsunun ustunde sislik var oynuyor yarin doktora gidicem ama cok rahatsiizim icim icimi yiyo basina gelen varmi acaba :((
peribelis Ecrintuba çok gögsten uzakta mı yoksa gögs mü acaba bnim kzımdada vardı 2 yasına kdr gecer dedılr ovalama ama dedıler büyümedgi sürece sıkntı yokmş
Gizemmyigit Ecrintuba genellikle bebeklerin göğüslerinde süt birikirmiş sakın oynamayın masaj tarzı şeyler yapmayın çok sakıncalı diye biliyorm. Kendi kendine düzeliyor
Ecrintuba Hic fark etmemistim bgn frk ettim ne tarfa ovlrsan otarafa gidiyo yrn doktra gdcm insllh ddgnz gibidir tesekkur ederim