Annesininpamuguzeynepelif Valla bi özendim yapayım diye.. Bebeğimke keyifle sallanırız, eşim işten gelince o sallanır , rahat rahat tv izler vs.. Kafamdan model de tasarladım.. <a href=“https://resmim.net/i/bAiQ"><img src=“https://eu-central-1.wasabisys.com/resmimm/bAiQ.jpg” alt=“bAiQ.jpg” border=“0” /></a> Gel gelelim 1 hafta once sadece oturak yerini yapabildim, geri kalanına daha cesaret edemedim.. Var mı aranızda yapan, yaptıysanız ne kadar surede yaptınız, bir de ne kadar ip gitti? https://resmim.net/i/eSJ6 [url=https://resmim.net/i/eSJ6][img]https://eu-central-1.wasabisys.com/resmimm/eSJ6.th.png[/img][/url]
Bulutbey Annesininpamuguzeynepelif bende çok istedim ama tavana asmaya delik olacak diye eşim delmeyelim deyince vazgeçtim. Birini takip ediyorum YouTube da Ayşegül Alanlı diye. Onun videolarında var mıydı salıncak hatırlamıyorum ama yaptığı her ürün için ne kadar ip harcandı açıklamalarına yazıyor. Hamak için sanırım 5 ya da 6 mm 3 bükün ip kullanıyorlar genelde.
Annesininpamuguzeynepelif Bulutbey valla bende kıydım duvara, yaptırdık tavana da, uzun surecek gibi yapımı..😊Evet bakmıstım vıdwolarına, ama arkasına çok deseb yapmak istediğimden baya çok ip gidecwk gibi, inşallah yapabilirim…🤗🤗