homosapiens Kızım 4 ay 9 günlük henüz atak ile ilgili bi belirtimiz olmadı acaba 4 buçuk aydan sonra 4.ay atağı başlayan oldu mu
Ssc homosapiens doğması beklenen tarihe göre hesapladiniz dimi? Bazı bebekler çok sakin ve hafif gecirebiliyormus o dönemi belki sizinki de öyle olur☺️ çünküü Cook feenaaa😩