Kızlar doğum yaptıktan sonra sanki karnımın içinde hala bir bebek var gibi birşey oynuyor bazen ve sağ tarafı şiş sanki içinde birşey var gibi rahim oturmamıştır demişlerdi ama neredeyse bir sene oldu karın filmi çektirmek ne olduğunu öğrenmek için hangi bölümden randevu alınır ?