Anneler yardımınıza ve desteğe ihtiyacım var bebegım dün 4 aylık oldu 5.700 kilosu doktor cok az buldu ve mama önerdi fakat bebeğim biberonu kabul etmyo kasıklada yemiyo emmek istyo sütüm var ama yaramıyo demekki cocuk kilo alamadıgına göre boyle Bi durum yasayan anneler varmı acaba neler yapmalıyım kilo aldırmak için