Selam kizlar, benim dogumum ekim ayinda olacak uyku tulumunda kac tog almaliyim?
Ve uyku tulumu alirsam kundaga gerek yok mu? Yoksa ikiside aliniyor mu? Kullananlar memnun epey, kundak yapinca bebegin uyku kalitesi cok daha iyi oluyormus oyuzden bende kundak yapmak istiyorum ama uyku tulumu ve kundak ayni islevi goruyor sanirim. Elleri ikisinde de disarida kalmiyor.. Yardimci olursaniz sevinirim.