busra_54 Kızlar aptamilin kaşık mamasını kullanan var mı denemek istiyorum 10+12 günlüğüź. Markette üzerini okuyunca yaptığımız ek gıdaların içine koyunca besin değerini artırdığını okudum ama kullanan var mı ki denemek istiyorum da
2ogul-annesi busra_54 ben kullanıyorum. Kilo alımı çok azalmıştı onun için kullanıyorum muz püresi yapıp içine katip veriyorum