Esrayd Kızlar merhaba devlet hastanesine kontrole gidiyorum. E nabızdan kızımın tahlil sonuçlarına nasıl bakabilirim? Bilen var mı?
Sinemmmmm Esrayd kendi e nabiziniza girdikten sonra ust kosede cocuk isareti cikiyor oraya tiklayin sonra esinizin e nabizina girip.onaylayin ondan sonra giris yapabilirsiniz
Nur8190 Tam olarak bende az önce araştırdım bunu sizin e nabzı sisteminize girerseniz üst köşede çocuklarım kısmı çıkıyor oradan görebiliyorsunuz çok geçmiş olsun bu arada
94z-20u Esrayd baba onayı istiyor ondan sonra girebiliyorsunuz yada elinizde hastane barkodu varsa hastanenein sonuç yerinden de bakabilirsiniz barkod numarasıyla
Nur8190 Esrayd merhaba ben e devlet şifresi üzerinden giriyorum e nabıza açıldığında direk üst kısımda çocuklarım bölümü çıkıyor oradan kontrol ediliyor ama bilemedim sizde neden görünmediğini