Ayten25- Bebeğim 1 aylık ana sağlığının verdiği d vitaminini kullanıyorduk ama sürekli bebek ıkınma hissi yarattı ve herkes aynı şikayetleri dile getirmiş sizler hangi d vitaminini kullanıyorsunuz bana voonka D3 vitaminini önerdiler kullananlar varmı acaba
Ruzgarmertmom Ocean d vitamini kullanıyorum en saf olan oymuş doktorum önerdi hiç sorun yaşamadık 4 ay 21 günlüğüz 30 cc hala bitmedi