Arkadaslar ikinci üniveriste kapsamında Çocuk Gelişimi okuyorum. Seneye son sınıfım staj durumu var ama ayrıntılar henüz kesinleşmedi. Eğer mümkün olursa hem staj yapıp hem de çalışmak istiyorum. Size sorum şu ki kreş dışında hangi alanlarda iş bulabilirim? Ankara da yaşıyorum iş olanaklari nasıldır? Ilk etapta oglum icin okumaya başladım ama calismakta istiyorum. Kendimi geliştirmek için neler yapabilirim? Bildiğiniz herşeyi anlatın lütfen😂Sorduğum sormadigim herseyi😁