dogacan 55eren55 evy baby yine iyi ara sıra oluyor çok aşırı yapınca sırtından tek çıkarıyor. slepy çok kötüydü heryerden çıktı
Duyulurum dogacan her bebeğin fiziki yapısına göre değişir bu durum. Deneyerek bulunuyor uygun olan bez. Ben sleepy ve Molfix kullandım memnun kalmadım bim bezi kullaniyorum şimdi memnunum
dogacan 55eren55 evy baby deneyebilirsiniz kakayı aşırı çok ve çok sıvı yapmıyorsa iyi bi bez yine de
GramPozitifBakteri dogacan Sleepy yazıcaktım ama sızdırıyor demişsin.Gece de gündüz de memnunum külot bezini kullanıyorum.Ama onun dışında prima premium care 1 sene kullandım çok memnundum.Külot bez pahalı oluyor diye sleepye geçtim.Prima güzeldi ama
_____ dogacan yani benim oğlum 2,5 yaşında ama bazen prima geceleri sızdırıyor 5 numara kullanıyorum ama gündüzleri hiç çil sızdırmıyor bazen çok fazla 💩 yapınca taşırıyor
GokSuM dogacan Dönüşümlü olarak molfix ve sleepy kullanıyorum, sızdırmıyor. Benim tecrübelerime göre sızdırmasının en büyük sebeplerinden biri çok yayarak ve fazla pişik kremi sürmek, bir diğeri de yanlış beden kullanmak.