Deletedmom_73 Ben burada yeniyim ve hamileyim palmiyeye giden veya gitmiş olan Anneler hangi doktora gittiniz ilgili ve güler yüzlü olarak kimi önerirsiniz 🌸
Marjinal_Anne2 Deletedmom_73 ben iskenderun da yaşıyorum , akın Karaca ya gitmiştim o dA çok iyi , Kemal bey ve Süleyman bey i de öneriyorlar çok genel olarak palmiye kadın dogumcuları iyidir ama, ilgili ve alakalılar
ezgi012 Deletedmom_73 öncelikle çok iyi tercihiniz. Bende orda yaptım. Özge karagöz güler.. Çok memnun kaldım. Ama devlete geçmiş kendisi. İkinci olarak süleyman hoca ve akın karaca çok överlerdi.