Nazife42 Kızlar uçakla seyahat etmek için mecburen bi yakınımın evine geldim. Evi boyatmışlar 2 gün önce dünde kapıları evde tiner be boya kokusu var bebeğimi balkonda tutmaya çalıştım ama evde de kaldı 1 2 saat çok korkuyorum sıkıntı olur mu 😔