Berna06 canım hiç bişey olmaz ya korkma. Benim oğlum 26 ay emdi sütüm çok şükür vardı. Ama ben 14. Aydan itibaren normal sütede başladım. Uyurken içip yatıyor. Pınar çocuk sütü veriyorum. Şuanda 2.5 yaşında vallahi yaşıtlarından çok çok önde gidiyor boyu ve kilosu. Ayrıyetten o toz mamalardan hiç kullanmadık biz. Mis gibi inek sütü varken ne gerek var 😂 her öğlen ve her akşam bi bardak süt içer korkma yani bişey olmaz.