Merhaba sevgili anneler 45 günlük kızımın göz bebekleri büyüklükleri birbirinden farklı , yaklaşık 20 gün önce farkettik, hemen devlet hastanesine gittik ama bizce bişey yok deyip gönderdiler 😏 ama bariz fark var göz bebeklerinde . Ankara’da çok iyi bi göz doktoru öneriniz var mı , lütfen çok ihtiyacım var .. psikolojim bozuldu aşırı kafaya takıyorum 😔 bide böyle bişey yaşayan yada etrafından duyan varsa yazabilir mi ? Teşekkür ederim şimdiden iyi günler herkese 💐