Kızım 13 aylık olmak üzere gün içinde hiçç bir şey yediremiyorum. Kaşığı görünce direkt ağzını kapatıyor kendi eliyle yemek istiyo diye masasına koyuyorum her şeyi ordan da alıp mıncıklayıp yere atıyo belki ufacık bi parça da ağzına. Bir de ekmek hiç vermemiştim 2 aydır ekmek veriyorum onu sevdi ve sadece karpuzla ekmek içi yiyo 🤦🏻♀️ Bende sırf doysun diye veriyorum ama hiç bi vitamin değeri olmayan ekmekten ne alıcak bu çocuk 😞 sizin bebişler nasıl bu aylarda yiyorlar mı ben ne yapabilirim öneriii..