Eylulum13 Aynı sorun bizde de var dün götürdüm üst solunum yolu enfeksiyonu üşütmüş dedi soğuk buhar verdirdi. Şükür ciğerlere inmemiş. Ama öksürük çoğalırsa mutlaka getirin dedi. Siz de doktora götürün bence