Anadolu Merhaba herkese iznim bitiyor işe başlayacağım anne baba çalışınca bebeği bakıcıya vermek çok zor bir psikoloji sürekli aklıma kötü bakıcılar geliyor bebeğin başına iğne falan batırma haberleri çıkmıştı ya 😣 nasıl başa çıkıyorsunuz bu duygularla
Carolina Anadolu bakıcıya bırakacak olsaydım evin her yerine kamera koyardım bebeğin görülebileceği her yere. Ve mama yiyorsa mutfakta biraz daha yakın bir yere kamera koyup mamasını bu kameranın önünde hazırlamasını rica ederdim ve yanlış anlamasın diye kötü bakıcı örneklerini anlatıp içimin bu yüzden hiç rahat olmadığını söylerdim sanırım bilmiyorum benim bebeğime annem bakıyor çok şükür ama bakıcıya bırakmak zorunda kalsam böyle yapardım heralde
JackDaniels Anadolu internette xiaominin 360 derece dönebilen kameraları var. Salona ve bebeğin odasına birer tane alın telefondan izleyebiliyorsunuz, seslenebiliyorsunuz ve yön tuşlarından kamerayı döndürebiliyorsunuz fiyatıda aşırı uygun
sevimlienerji Anadolu bebeğim 6 aylıkken çalışmaya başladım şuan 10 aylık annem bakıyor zamanla bir düzen oturdu içim rahat
Gzdzeynep Anadolu her odaya koyup iş yerinde de önünüze açıp bakın sürekli. Görümcem öyle yapmıştı bakıcıyı anında arıyorlardı bir şey farkedince
Carolina Anadolu mamasını mutfakta hazırlicak içine ne koyduğunu bilemezsin uyku ilacını bıçakla kazıyıp mamasına karıştırıyorlarmış. Odadan çıkarmama fikri bebek emekleyene kadar. Emeklemeye başlayınca tek bi odada çocuk hapsedilmez yazık günah. Gezmek isticek keşfetmek isticek evin her yeri ona açık olmalı ama bakıcı için önlemini almalısın
Anadolu JackDaniels ona baktım da o şey ya telefondan izlemen için kamerayla telefon aynı Wi-Fi üzerinden bağlantılı olması lazım işe gittiğimde izleyemezsem napiym kamerayı 😅
JackDaniels Anadolu aa ben aynı evin içinde kullanınca fark edememişim canım valla kusura bakma bilgi kirliliği yarattım🙈
Gzdzeynep Anadolu ya bilemiyorum ama bir servisle taktırdılar dışardan satın alınma değil toplu olarak sisteme para ödemişlerdi.
Woody Anadolu ben evdeyken gelmeye başladı. İşe başlamadan 2 ay öncw anlaştım. Salı günü işe başlayacagım 3 gündür işe giser gibi çıkıyorum evden. Kızımla tek kalıp alıştırma yapıyorlar