13 günlük bebeğim var ve kusmuyor ilk zamanlar mama verdik sarılık için o zamanlar kusuyordu ama şimdi memeye geçtik 1 haftadır emiyor beni oda 3satte 2.3 dkka emiyor fazlada emmiyor acaba doymuyor diye mi kusmuyor bilenler beni rahatlatabilir mi lütfen 🙏🙏🙏🙏