Evelynn Melmural açılmamış paket mama mi? Yoksa bu bebelac markasında poşetle çıkıyor onu mu açıp nerde muhafaza ediyoruz?? Hangini sordun
Hygge Melmural İkeadan aldığım teneke gibi bir kutu var ona koyuyorum ben. Kapağı sıkı oluyor ve direkt güneş ışığı da almıyor
Ftmanurece Melmural hipp mama kutularım var onlarda canım kavanoz olmaz direk güneş ışıgına maruz kalması dogru degıl
Evelynn Melmural bence tek doğru çözüm cam kavanoz. Ama etrafında sma kullanan falan varsa boş paket isteyebilirsin ben önceden sma kullanıyordum kutulardan bir iki atmamıştım şimdi hep aldığım bebelac mamayı ona koyuyorum
Ftmanurece masalcik direk güneş ışıgına maruz kalıyo ya içindeki vitaminleri falan kaybolur besin degeri düşer dedi doktor bize koydugum mama kutusuna bıle mutfak dolabı ıcıne koy demişti
Eymen14 Melmural Bize Almanya’dan gelmişti rulo gofret kutuları var marketlerde satılıyor onları kullanabilirsiniz