Aydenizerdogmus İkisinden de var evde aptamilin yarısını kullandık merakımdan hippi açtım denedim ama karar veremiyorum ikisini versem olmaz sanırım sizce hangisiyle devam etmeliyim
sevdanurksr1 Aydenizerdogmus ben aptamil Kullandım ama gaz yaptı kızımda hipp organic kullanıyorum gayette memnunum onu içtiği zaman kendisi gazını çıkarıyor
Reyna Aydenizerdogmus aşırı şekerli doktorların %90ı önermiyor, 10 bebekten 8ini gaz ve kabız yapıyor, 2013 yılında içinde gdo bulunduğu için türkiyeden toplatılıp davalık olmuştu