İndirim varmiş tabaklar 49 tlye düşmüş. Kargo bedava olsun diye de bi bardak aldim 25 tlye 75 tlye hem bardak hem tabak gelmiş hem kargo ödenmiş oldu. Gereksiz harcama yapmicam diyorum ama yine yapiyorum inşallah gereksiz olmamiştir moral istiyorum, memnun olanlardan😅 haftaya başlicaz, ben de yediririm ilerleyen zamanlarda kendi de yeisn istiyorum kahvaltisini falan. Insallah ıse yarar cok amin🤲😄😄