Kaşığın ucuyla pilav veriyoruz yiyor , balık veriyoruz yiyor , et aynı şekilde , köfte yiyor , tel şehriye yiyor. Ama gelin görün ki yemeğin içinde azıcık pütür olsun yemiyor yemiyor yemiyor ağlıcam artık 8 aylık oldu nasıl alıştırıcam bilmiyorum sabrım dayanmıyor hep aynı şey oluyor dönüp dolaşıp aynı yere geliyoruz nasıl yaptınız bana akıl verin lütfen evet hata benim en başta püre yaptım verdim hiç çatalla ezmedim. Şimdi ise alıştırmıyorum ne yapıcam ben ağlıcam artık 😥😥😥