Anneler merhaba bugün 1 yaş kontorlumuz vardı doktorumuz yarık saat bile olsa açık alana dışarı çıkarın dedi.. her gün dışarı çıkarıyorsunuz bebisleri sizlerde ?
İkinci sorumda ben çalışıyorum annem hastane dönüşü kızımı banyo yapmış aksam 5 gibi dışarı çıkarsam üşür mü acaba