dikenlerinleydisi Kizlar bebeğinizin saçını kestiniz mi benimki 4 aylik seyrek kesmeyi düşünüyorum sığ bir sekilde çıkmasını istiyorum ve saclari sari kestikten sonrs rengi farkli çıkar mi
leynanin_pembemantosuu dikenlerinleydisi 9 aylık oğlum bebekten çoğu yerinden döküldü ama ben hiç kestirmedim yazın saçlı kalsın istiyorum kışın kesicem büyük ihtimal
Gulenes dikenlerinleydisi ben de 4 aylıkken ilk trasini ettirdim aslında yapmayacktim ancak sacları coook fazlaydı ve sıkıyordu konak da vardı neyse önce sacları simsiyahtı şimdi kumral altın sarisi birşey değişiyor yani bence daha gittikçe açılıyor saç rengi.
dikenlerinleydisi Ozgeasil bende rengi değişir diye bi yandan kesmek istemiyorum sac rengini cok seviyorum