Minik1yusuf Ben su vermiyordum. Karşı değilim ama unutuyodum doğduğundan beri veriyorum ama 5-10 günde bi. Benim kızım mamayla besleniyor 3,5 aylık. Biogaia kullanıyoruz düzenli ve bazı mamalarına zeytinyağı damlatıyorduk. Yinede 4-5 günde bi kaka yapıyordu. Geçenlerdr annem bizde kaldı 2 gün üst üste mama sonrası biberonla su içirdi kızıma ve 3 gündür her gün kakasını yapıyor. Ben suya bağlıyorum bunu belkide denk geldi bilemiyorum. Dönmeye başladı yerinde durmuyor belki de ayaklar cok hareket edıyor diye çalışıyordur metabolizma .