Ertugrulgnc_03 Bebeğim 7 günlük göbek bağı düşmedi ve kanıyor arada nedeni ne olabilir ne önerirsiniz acaba ?
Nefess2020 Ertugrulgnc_03 yani kanamadan kastınız bildiniz akiyormu ? Benim kızımın göbeği de geç düstü ve atleti hep kan olurdu. Doktoro götürdüm K vitamini yazdi verdim çok şükür bir hafta olmadan kanamada geçti göbek bağıda düstü. K vitamini eksikliginden olabilir demişti.
Ertugrulgnc_03 SevSal sağlık ocağına götürdüm batikon sürdü takip et dedi akşama kadar yine kanarsa götür dedi ama böyle olup bi önerisi olan varsa dinlemek isterim
Ertugrulgnc_03 Nefess2020 evet bana da dedi K vitamini eksikliği olabilir dedi ilk doğduğunda yaptılar aşı ama normalde yetmedi gerekmez mi
Nefess2020 Ertugrulgnc_03 anladim ayni kizimdaki durum demekki yetmiyor bazi bebeklere yapilan aşılar illaki takviye istiyor. Mutlaka doktora gidin zaten K vitami verir direk kullanin hemen geçiyor😊tedirgin olmayin geçici ve çözümü olan bişey .
nickimikili Ertugrulgnc_03 k vitamini iğnesi yapılıp düştüğünde kanama devam ederse gümüş ile orası yakılıyor hiç acı veren bir şey değil benim oğlumdada oldu aynısı 12. Günde düştü kanadı gümüşle yakıldı
harley Ertugrulgnc_03 kuzumben az sürdüm ama ne olur ne olmaz diye sonra üstünü biyere temas etmeyecek şekilde sarıyordum belini yani geçmişti sonra da düşünce de sardım mikrop falan kapmasın diye
MERIC_10 En iyisi sargı bezi bizim de aynı şekilde oldu k vitamini vuruldu fayda etmedi göbeğinin üzerine sargı bezini koydum 3 güne geçmişti.
Umutkusu Ertugrulgnc_03 sızıntı şeklinde zıbına çıkmıştı oğlumun olabilir demişlerdi. Bariz bir kanama değilse normal bir durummuş. Sağlıcakla büyütün