Hfs Vatsapta sesli aramada 3.kisi yanlışlıkla bağladım arama sesl gelmedi sonradan ben konuşurken kapattım sonradan o kişi alo demiş acaba duydu mu herşeyi önceden çalma sesi olurdu ya sinir oldum kulagimla bağlanmışım