canım o kadar muhafaza edenini bulman zor bence.
ben iş yerinde dondurup cumadan cumaya getiriyodum. normal termal piknik çantalarına koyuyorum, birbirlerine temas ettikleri için yazın bile 1 saatte açılmamış oluyordu. eve gelince yine buzluğa koyuyodum.
senin dediğin gibi akülü olur ancak