Trosyd krem verdi doktorumuz geçirmedievde travazol vardı geçirmedi yahu napabilirim çok ağlıyor hiç böyle olmamıştı bu arada 14 aylık. Evde büyük abdestini yaptıktan sonra bezsiz gezdiriyorum fayda etmiyor dün gece bezsiz uyutayım dedim saçı eli yüzü afedersiniz hep pislenmişti bezsiz tutmaktan da vazgeçtim napabilirim fikri olan varmı