Ruyaninannesi 24 gün oldu ve hâlâ baş ağrılarım devam ediyor . Spinal sezaryen olup böyle uzun süren baş ağrılarınız oldu mu?
Nrhytymnl Ruyaninannesi herkese akıl verirken annemler yüzünden kendime uygulayamamıştım kahve kahve kahve valla çok iyi geldiydi 😍
Ysg0 Ruyaninannesi ilk 1 hafta çok yoğun çektim o baş ağrısını😔 şimdi 3,5 ay oldu ara ara ağrıyor başım ama ilk zamanlardaki gibi değil. İnşallah en kısa zamanda tamamen geçer 🤲🏻 Çok geçmiş olsun🙏🏻💐
Ruyaninannesi Selinglr ya kahve içmek bebekte huysuzluk yapıyormuş diye korkuyorum içmeye sadece Türk kahvesi içiyorum. Bide bebişim gazlı biraz
Ruyaninannesi Ysg0 boynumdan başlıyor ağrı bazen de yarım baş ağrısı gibi.. çok teşekkür ederim size de çok geçmiş olsun ♥️
Ysg0 Ruyaninannesi aynen öyle ben artık anneme, eşime sert bir şekilde masaj yaptırtıyordum ancak öyle hafifliyor gibi geliyordu bana 😊
Gulenes Ruyaninannesi bende spinal anestezi ile doğum yaptım ama baş agrım olmadi bende çok korkmuştum olacak diye iyiki olmadi baş ağrısına dayanamıyorum ağrı kesici kullan mutlka
Gulenes Ruyaninannesi aynen biliyorum canım bi fitil vardı doktorum bana agrım olursa kullanmamı söyledi ondan verdi mi sana
Ruyaninannesi Gulenes yok canım doktor yani anestezi doktoru vermidon mu ne içersin çok ağrı olursa o kafein içeriyor demişti ama içmedim
Elfsev Doğumdan taburcu olurken doktorum her türlü kahveyi ilk hafta 2-3 bardak falan iç atarsın narkozu ağrı cekmezsin sonra demişti öyle oldu kahve içince bolll su içmeyi ihmal etme ama
Annis-ogul Ruyaninannesi cnm cocugu emzirirken yuzune bakma kafan hep karşıya baksin asagi bakma ve uyurken yastik kullanma sırt üstü yat ağrıların geçene kadar.igne yeri kapanana kadar baş ağrısı yapar .Ve günde iki iki bardak sade kahve tuket bol su iç