2 aylıkken aynen bunu yaşadım. 2 gün durmaksızın ağladı benim bebeğim gazdan emmemiş. Hemen bir fitil yazdı doktor, onu attıktan sonra normale döndü çoook şükür. Şimdi 3,5 aylık ve şimdi de etrafı izlediği için ememiyor 😂 Her ay böyle bir durum oluyor maalesef.