Sabah mama yaparken bebeğimin biraz koluna ve elinin üstüne kaynar su döküldü o ağladı ben ağladım mahvoldum 😢😢 hastaneye gittik müdahale yapıldı çok ağladı sabah 1 saat boyunca. sonra sakinledi. yarında tekrar saglikocagna gidicem pansumanini degistirricez antibiyotik krem verdiler ne kadara iyileşir başına gelen var mı kendimi çok suçluyorum keşke ben yansaydim of 😢