Feyyyzza Kızlar 3 bucuk aylık kızım var. Bu zamana kadar hep 11 de tam olarak gece uykusuna geçer sabah 7 ye kadar uyurdu. Gündüzde iki saatte bir uyuturdum sorun yoktu. Üc dört gündüz ayagıma sallamak için alir almaz basşiyor cıglık atmaya. 1 den aşşa uyumuyor bin kere uyanıyor. Öglen 12 1 e kadar yatakta keyif yapardık. Onu bile istemiyor. Ne derdi olabilir. Canı yanıyormus gibi agliyor ama sallamayı bırakınca susuyor. Nolur yardım napmam lazim. Deli gibi agliyor hic susmuyor
Ysg0 Feyyyzza 4. Ay atağı 🤦🏼♀️ Bizde 3 ay 17 günlüğüz durduk yere mızmızlanıyor. Kucağımdan bırakınca ağlıyor. Gündüz uykuları yarım saati geçmiyor falan. 🤦🏼♀️
Mimarannee Feyyyzza o ataklar 6 ve 10 aylarda da oluyor hepsi geçiş dönemi. Bebek kendini daha iyi bir rutine sokacaktır
ummytbs Canım, benimde düzenli bir rutinim vardı. 4. Ay atağında herşey tepe taklak oldu. Hoş geldin, bu zamanlarda geçecek sakin kalmalısın :)