Asu1 ben de iki aydır diyetteyim testlerde hiç bişey çıkmadı ama bağırsaklar bozuk mukuslu kaka yapıyor bir de sürekli bir gaz var bir buçuk ay hiç bişey yemedim düzelir gibi oldu sonra doktorda diyeti açalım dedi testte de çıkmayınca kıyma dana eti falan yedim 15 gündür gene mukuslu ve gazlı bizim deride tepki vermiyor ama bağırsaklar bozuluyor benimde moralim bozuluyor 😞