Birprensannesi12 Arkadaslar doktorlar bugünlü yarınlı hemen vurdur dedi benim gibi gec yaptiranlar varmı ?
sarilokumumm Birprensannesi12 2-4 te yaptırdım en geç 3.ay ve 5.ayda yapılıyor o sebeple hemen yaptırın demiştir