Zeyzeyyyyy
Fiyatlar şahsen ben ödemedim 🙈
Görmedim bile fiyatını…
Kapalı havuzu, saunası, masaj bölümü v.s vs. Temizdi. Yemekleri de aynı şekilde açık büfe olması benim için büyük avantajdi mesela.
Odaları gayet geniş anne baba kalacak yer ve cocuk için kalacak yeri ayri bir oda yapmışlar. Banyosu v.s de temizdi. Ilgililerdi. Kocaman bahçesi vardı 😂😂
Ben cok sevdim otele tıkılıp kalmadım yani. Uykum kaçtı gece 2 de mesela güvenlikli idi. Lobide oturdum. Cay kahve içtik tv baktım rahatsız eden olmadı 🤭
Çocuk oyun alanı var. Kuaförü de gayet ilgili temizdi.😂