Cutes Kızlar🌼 kuru fasulye haşlamak için koydum ama düdüğü dik konuma getireceğime yatay getirmişim düdük öttü yukarı kaldırdım tam tersi oldu indirmem lazımdı 🙄 düdüğü kaldırınca buharlar çıktı ne yapmam gerek
Tugcerylmzkerem Cutes ben kullanirken dudugu hic kaldirmam kapali koyarim kapali fisirdayinca dk tutarim geri acmaniza gerek yoktu
Glll44 Cutes kuru fasulyeyi bir gun onceden suya isla canm daha cabuk ve lokum gbi duduk kismini indirin geri bisey olmaz
Tugcerylmzkerem Cutes Yok hayir haslamak icin koydugumda dudugu acik birakmiyorum kapali sekilde koyuyorum
Saitkereminannesi Cutes akşamdan hiç ıslamam pişireceğim gün kuru fasulyeyi tencereye üzerini basacak kadar su koyuyyorum 10 dakika kaynıyor bi bardak soguk su koyup altını kapatıyorum 30 dakika sonra etle salçayla birleştiriyorum kaynamış su koyuyorum dün akşam yaptım yumuşacıktı
PPrensannesiiii Düdüklüde yemeği yaptıktan sonra içi su dolu leğene koyun üstüne de su dökün bütün buharı suya dönüşüyor bi zararı kalmıyor nacizane tavsiyem çoğu yemeğimi düdüklüde bu şekilde yaparım