Benim bebeğim de 2250 doğdu 44 cm’di. En son geçen hafta 4200 ölçtüler sağlık ocağında ☺️ Gaz sorunu için biz bir aydan fazla süredir biogaia ve nurse harveys kullanıyoruz çok şükür kendisi rahat çıkarıyor gazını. Ama kundaksız uyumuyor kollarıyla sıçrayıp kendini uyandırıyor 🥲