enh-enh memnunsan değiştirme canım . Bı ara kızım mamayı az yemeye başlamıştı acaba sevmiyor mu değiştireyim mi demiştim doktora kilo alımı iyi değiştirme kilosunda sorun olana kadar mama değiştirmekte iyi değil demişti . Memnunsan değiştirme bence aynen devam et