Merhaba sevgili anneler 6 ay önce spiral taktırdım 3 ay önce kontrole gittim kayma vb durum yoktu 10 gün önce adet oldum adetim bitti üstünden 4 gün geçti her gün bir tatlı kaşığı kadar kan geliyor belimde adet sancısı gibi sancı oluyor benim gibi bu durumu yaşayan annelerimiz var mı? ( adetim yeni bitmiş olması gebe olma durumumu azaltıyor diye düşünüyorum )