yuhibu1920 Kızlar iki gündür bebeğimin göbek deliği şiş sanki. Önceden böyle değildi çünkü olsa dikkatimi çekerdi. Sizce de bir şişlik var gibi değil mi ? İnternette fıtık çıkıyor ama bilen biri var mı ?
tosbikannesiii yuhibu1920 şişlik yok canım bu normal biz fıtık sorunu yaşadık o kısım dışarı çıkmıştı tamamen ama bisey yapmayın dedi doktor çok ıkındıgı zamanlarda olmustu kendiliğinden geçti
Prensescik yuhibu1920 göbek fıtığı kizimdada vardır 6 ayına kadar gecti canım merak etme düzelir Bizimki daha çok disardaydi bu yine hicbisey
Tsksn-gns-27 Çok şiş ise canım dışarıya doğruysa göbek fıtığı dur benim bebeğim dede vardı kendiliğinden geçti sadece aglatmamaya çalış çok fazla ağlamasın ağlayınca daha şişiyor ayrıca fotoğraf açılmıyor
yuhibu1920 Tsksn-gns-27 [https://i.imgyukle.com/2021/06/10/O9WL2x.jpg(url) [https://i.imgyukle.com/2021/06/10/O9WL2x.jpg(url)
Tsksn-gns-27 yuhibu1920 Yok canım korkma benim oğlumun daha da şişti dışarıya doğru bişi yok merak etme
yuhibu1920 Mrymmhmt Yaa 🤔 iki gün önce böyle değildi bana şiş gibi geldi de o yüzden sormak istedim çok teşekkür ederim
Annebalisi Oğlumunda böyleydi, doktor hafif fıtığı var 1 yaşına kadar kendiliğinden geçer,müdahele edilicek bişey değil demişti. İsterseniz bir doktora gösterin.
yuhibu1920 Annebalisi Çok teşekkür ederim içimiz rahatlattınız☺️ doktora mesaj attım hastanemiz uzak malum virüste var.. cevap vermedi henüz ben de biraz telaş yaptığım için buraya yazdım.. oğlum şuan 10.5 aylık umarım kaybolur şişlik hemen ☺️
Birsenkerim Benim oğlumun da aynıydı hatta içi mosmordu 6. Ayına geldiğinde kendi kendine inmişti. Erkekler bebeklerde daha çok oluyor demişti doktorumuz. 1 yaşına kadar düzelmezse müdahale ederiz demişti çok şükür gerek kalmadı. Çok ağlatmamaya bakın ağlayınca şişiyor çünkü :)) geçmiş olsun
yuhibu1920 bilgebiranne oğlum 10.5 aylık en son 9.ay kontrolüne götürdük. İki gündür böyle doktora mesaj attım dönüş yapmadi buraya da yazmak istedim