Elisa_mmm Kızlar bugün saglık ocağına kontrole götürdüm kızımı kilosu 12. Kilo geldi hemşire kilosu az yaşına göre dedi normal kiloda degil mi canım sıkıldı biraz saglıklı olsun da ne bileyim canım sıkıldı annelik işte 🤷♀️
Cheddar Elisa_mmm ay şu hemşirelere bakmayın ya onun görevi ölçmek, aşı yapmak. Doktor yorum yapabilir
Fun Elisa_mmm sağlık ocağındakiler nekadar dengesiz ya kendi özel doktorunuza danışın ama kızımda 16 aylık maşallah kilosu çok güzel bebeğinizin
Dilekmh Elisa_mmm o hemşire sorunlu herhalde 16 aylık bebek 12 kg buna az mı dedi çocuk resmen %90 persentllerde maşaAllah. prof.dr götürülüyorum kızımı 16 aylık 10 kg gayet iyi dedi sıkma canını boş konuşmuş
Esraa- Elisa_mmm bnm 20 aylık.. 14 aylıktan beri 12 kiloyuz almadık. Ama sıkıntıda olduğunu düşünmüyorum.
Kir_papatyasiii Elisa_mmm 12 kilo mu az masallah yani neyi az ki boyu uzundur kızım 17 aylık 13.5 kilo boyunda uzun orantılı yani