Aryam1 Kızlar kızımda böyle isilik gibi karnında ve kollarında hafif kuruluk var dokununca elime hissedebiliyorum böyle başına gelen var mı alerji mi isilik mi egzamamı çözemedim, yardım lütfen 😔
[silindi] Aryam1 bizdede vardı isilik sanmıstım ama doktor egzama dedi nemlendırıcı surun dedı suruyoruz bugun basladık hafıfledı sanki
Eliffff Aryam1 bizimde 2 yerinde vardı bugün doktora gösterdim egzama dedi bir krem yazdı onu sür dedi
Btleylul_05 Aryam1 Benim kızımda da oldu Perşembe doktora götürcem o zamana kadar nemlendirici sür ılık suylada yıka dedi
Aryam1 [silindi] rica etsem isilik diye gözüken yerin görüntüsnü paylaşma ihtimalin var mı canım bizimkiyle aynı mı diye kontrol etmek istiyorum ama 😒