Izabella bizimkilerde de solunum sıkıntısı vardı biri 30.hafta da doğum kanalıma yerleşmiş 35+6 da doğum yaptım o zamana kadar içerde havasız kalmış 😔 ben 23 gün küvez yolu gözledim , son bir hafta emecek mi bak bakalım dediler öyle gördüm bebeklerimi , doktor çıkarabilirsiniz dedi bebeğimde uzamış sarılık çıktı şimdi veriyorum ama devam ederse geri alabiliriz dedi , yüreğim ağzımda çok gezdim yeni doğan yoğun bakımında 😔geçer bu günlerde ben şimdi evde ikisiyle kafayı yiyorum çok yaramazlar 🙈