btlmnc Ben internetten araştırdım artısı en fazla olan bu arabaydı. Tentesi, tekerlerin sürüş rahatlığı, içinin konforlu ve geniş olması sebebiyle bunu istedim bende. Biraz ağır bir de tek yönlü olması biraz üzücü. Yoksa çok güzel araba gerçekten. Yolda su gibi kayıyor. Bebeğim de çok seviyor, çok rahat ediyor içinde, bayılıyor arabasına. 4 aylık bu arada 😂