Balkus bir çözüm bulursanız bu postta paylaşın lütfen. Hep başlayıp iki gün sonra bırakıyorum. Kızım 3 aylık ve emiyor. Her gün yürüyüşe çıkamıyorum huysuzluk var düzenli spor yapamıyorum. Canım sürekli bir şeyler yemek istiyor yemezsem sütüm az geliyor. Sadece su ile süt olmuyor bende öğün atlayınca bile azalıyor. Ne yapacağım bilmiyorum. İşe başlayacağım tekrar . Eski halimi özledim