zeyzey14 Oğlum 7 aylık bi anlık birakmayla yataktan düştü 2 saat uyutmayacağım. Keyfi ywrinde gülüyor oynuyor yaşayan anneler bir şwyler söylesin çok kötüyüm
yigitalpannesi zeyzey14 6 aylıkken düşürmüştüm şuan 16 aylık yani 4 saat gözlemle demişti doktor şükür bişey olmadı Allah koruyor onları bişey olmaz merak etmeyin
Mirayse zeyzey14 düşmeyen bebek varmıdır bilmiyrm bnmlide 8aylık düşmüştü 4saat uyutma dedi doktorm cok uyku hali naparsan yap uyuma hali yani kusma gibi seyle olrsa getir dedi bişi olmadı ama temkinli olmakta fayda var
Purple13 zeyzey14 kontrol Edin bedenini. Gözlerde kayma fışkırır tarzda kusma Olmaması gerekirmiş. 4 saat uyutmayın takip edin her hangi bir değişiklik farkedersiniz doktora götürün. Haber verin doktorunuza konuşun anlatır size en doğrusunu.