Durusu35 13 ve 14. aylarda kızımda da ek gıda reddi olmuştu. Yemek yemiyordu sadece emiyordu. 15 aylıkken biraz düzelmeye başladı ama seçici oldu. Yediği şeyleri yememeye başladı. Farklı tarifler deneye deneye bir düzen oturttuk.
Normal bir süreç yani, mümkün olduğunca zorlamayın ve kendi yiyebileceği yiyecekler sunun. Kendi kendine yemeyi seviyor bebekler. 1-2 lokma bile alsa iyidir, fazlası için zorlamayın şimdilik. Yavaş yavaş düzelecektir inşallah.🙏